Blogg..? jaha.. kul..? eller..?

Jo efter att ha hateat på bloggvärlden i ex antal år tänkte jag paradoxalt nog börja blogga lite själv.

 

Som titeln avslöjar kommer det inte skrivas något om smink eller dylikt i detta forum, det finns redan exakt 63759275843628549365810 bloggar i Sverige som handlar om ytligheter så det slipper ni här. Med andra ord kommer det inte handla om vad jag ska ha på mig för kläder på fredag eller vilken awesome one-piece jag spanat in på gina. Det kommer förmodligen inte heller läggas ut en enda bild på mig poseandes framför spegeln med min rosa iPhone.

 

Istället tänkte jag ägna mig åt det som intresserar mig. Med andra ord kommer detta vara ett forum för samhällsanalys och annat tyckande jag vill plita ner. Både för mig själv men även för min mamma som förmodligen kommer vara den enda läsaren.

 

För att återkoppla till titeln så kommer det här inte heller finnas några sminkade åsikter. Jag tycker som jag vill. Troligen kommer det aldrig finnas någon empiri bakom mina fördomsfulla utspel. Allt kommer vara helt normativt. Detta har jag löst genom att jag tänker ignorera all kritik. En envägskanal helt enkelt. Är det inte så proffstyckarna gör?

 

Det får nog bli den här lösningen eftersom alla som känner mig vet att jag inte kan ha fel eller utstå kritik. Jag hoppas alla inser ironin i det ovanstående och lyckas läsa mellan raderna i kommande inlägg.

 

Mycket nöje

 

Kärlek till Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0